måndag 21 mars 2011

Snart är det studenten ............ men innan det mera PLUGG

Det går väldigt länge mellan inläggen men får skylla på mycket annat som händer just nu! Tur att Helen är duktig på uppdatering iallafall :)

Idag är det ca 2 och en halv månad kvar till studenten, som nog kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv!
Men innan den dagen kommer är det mycket kvar, måste begrava mig i mina böcker ett tag till tyvärr!
Nästa vecka är det fullt upp!
Måndagen har vi Studentskiva för klassen, ska bli roligt!
Torsdagen kommer att spenderas i Norrköping med mitt UF-företag för en teknik-mässa! Har precis fått beskedet att Jörgen är snäll och lånar ut sin bil till oss så vi får plats med alla saker som ska med!
Lördagen kommer att bestå av prov i massor, ska nämligen skriva Högskoleprovet igen medan alla andra är på fina Elins dop :( Men men, man kan inte få ihop det alla gånger. Får komma på fika efteråt :)

Efter den veckan är man nog ganska trött så det blir inget jobb på ett par dagar.



Bild på mina fina systrar, älskar er!!!!!

En liten update av mitt just nu ganska tråkiga liv, hoppas ni andra gör roligare saker :)

PUSS

1 kommentar:

  1. Du är såå duktigt! Jag kan nog tala för oss alla när jag säger att du är en riktigt kämpe och att vi är stolta över dig! Fortsätt kämpa!

    Puss // Helen

    SvaraRadera