måndag 4 april 2011

Min vackra dotter!




En jättemysig dag spenderasdes i söndags med min Lilla/stora dotter. Bilen till stan sen bar det av till Modell House på Vasagatan och sminkning och fotografering jag är ju inte jätte bra på posering men Mina visade mamma var skåpet ska stå. Efter lyckad emn dyyyr plåtning blev det lite shopping och Tacos middag på Taco baren. Kvällen spenderades dock på jobbet Yasmina gjorde läxa och jag städade. Till och med det var blev mys! Verkligen en dag som vi båda behövde!
Mer bilder från Elins fiiiina dop kommer ikväll!

3 kommentarer:

  1. Och hennes vackra mamma<3 Vilken härlig dag ni haft!!

    OCh du, ska du slå till med 2 inlägg idag, inte illa;-)

    Saknar dig massor. Måste ta en teledate snart va?

    Puss & kraaaam

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj MIN vackra dotter OCH dotterdotter!!
    Vad ska det bli i framtiden!!?? Jättefina bilder!!
    kramiz mamzen/mormiz

    SvaraRadera
  3. Jag trillar av stolen!!! // Helen

    SvaraRadera